Testy

Při péči o naše nejmladší cestovatele dbáme na to, aby naše autosedačky byly nejbezpečnějším místem na jejich cestách. Proto procházejí řadou náročných a velmi přísných testů v institutech umístěných po celé Evropě. To vše kvůli tomu, aby naše autosedačky byly bezpečné a přátelské místo pro dítě.

Test Plus

ADAC

Výsledky testů autosedaček ADAC (German Allgemeiner Deutsher Automobil-Club) byly zveřejněny jako obvykle v květnu. Stejně jako každý rok byla sedačky testovány z hlediska bezpečnosti, ergonomie, snadného používání, škodlivých látek a snadného udržování čistoty. Test ADAC je poměrně restriktivní, a proto jeho výsledky očekávají spotřebitelé každý rok a testy jsou ve světě, a zejména v mnoha evropských zemích, respektovány.

Autosedačky pro testy se nakupují nezávisle v různých prodejnách, aby se zabránilo situaci, kdy by do testu byly zařazeny jiné autosedačky než ty, které jsou dostupné na trhu. Proto si výrobci sami nejsou jisti, zda jsou jejich sedačky testovány. ADAC Institute obvykle vybírá nové produkty pro zkoušky, nebo nejinovativnější autosedačky. Test ADAC je souborem různých testů, které umožňují posoudit sedačku z hlediska všech zohledněných kritérií.

Autosedačky pro testy se nakupují nezávisle v různých prodejnách, aby se zabránilo situaci, kdy by do testu byly zařazeny jiné autosedačky než ty, které jsou dostupné na trhu. Proto si výrobci sami nejsou jisti, zda jsou jejich sedačky testovány. ADAC Institute obvykle vybírá nové produkty pro zkoušky, nebo nejinovativnější autosedačky. Test ADAC je souborem různých testů, které umožňují posoudit sedačku z hlediska všech zohledněných kritérií.

Zkoušky zahrnují nárazové zkoušky (boční a přední), statické zkoušky a chemickou analýzu složení materiálů použitých pro výrobu sedačky. Autosedačky, které se účastní ADAC testů, jsou rozděleny do hmotnostních a růstových kategorií. Celkové hodnocení sedačky je součtem hodnocení jednotlivých kritérií. Nejdůležitějším ukazatelem je samozřejmě posouzení bezpečnosti a ovlivňuje 50% celkového hodnocení sedačky. Samotná autosedačka je hodnocena na 40%, zatímco ergonomie je 10% finální třídy. Celkový výsledek může ovlivnit obsah škodlivých látek.